Marloes in the USA

2 months in America

Hee lieve Nederlanders,

Alweer twee weken zijn voorbij sinds mijn laatste blog over spirit week. Vorige week was er niet zoveel gebeurt en ik wil jullie niet vervelen met saaie verhalen haha.

Deze week was mijn eerste moeilijke week. Heb voor het eerst heimwee gehad dus dat viel erg tegen. Voor de rest waren een paar andere dingen die me boos,verdrietig of gefrusteerd maakte dus ik ben blij dat het vrijdag is haha. Hopelijk is volgende week weer een leuk weekje (:

Afgelopen zondag besloten Kristy en Troy om 2 puppies in huis te nemen. 2! Inderdaad, in ons mini-huisje. Dit is 1 van de dingen waarover ik gefrusteerd raak aangezien wij doordeweeks van 7 tot 3 van huis weg zijn en dan zit de puppie alleen in een kennel. (na 2 dagen besloten we dat we 1 van de 2 puppies weg te doen aangezien we gewoon geen 2 puppies aankonden). Ik vind het leuk dat er een hondje is maar persoonlijk denk ik dat het beter is om deze pup ook wegtegeven aan een gezin die wel de hele dag, of in ieder geval, meer thuis is dan ons.

Verder ben ik nog steeds druk met voetbal. Aangezien mijn benen nu 2.5 uur per dag moeten sporten in plaats van 1 uur in de week heb ik in beide benen scheenbeenvliesontsteking gekregen; oftewel shin splints. Als je rent krijg je steken in je schenen of als je een tijdje zit en dan opstaat. Of als ik gewoon door de gang loop in school. Daarbovenop zijn mijn knieen ook niet echt goed. Ik heb de shinsplints nu voor 3 weken en er zit enigzins verbetering in maar alsnog is het klote haha. Maar helaas, ik kan er niks tegen doen gezien het voetbalseizoen tot eind october duurt, dus voor rust heb ik geen tijd hehe. Superhoogstwaarschijnlijk ga ik niet sporten in de winter. In de winter kun je hier basketbal,worstelen of cheerleaden doen. Ik wou eerst cheerleaden maar het schijnt dat je dan try-outs had moeten doen in maart dus dat feestje gaat niet door. Ik haat basketbal en worstelen is stom haha.

Op school gaat het verder goed. Ben nog wel bezig om een plekje te vinden in de school. Ik heb nog niet echt 'vrienden vrienden' gemaakt en dat vind ik af en toe wel vervelend. Het vervelende is ook dat ik in Rochester woon en bijna iedereen in Tenino woont (20 minuten rijden) waardoor je niet even bij iemand langs kan gaan of iets dergelijks. In mijn klassen gaat het verder goed, Sta voor alle vakken een A of B (8-10). Ik was van plan deze week foto's te maken van mijn school maar dat idee is een beetje gefaald haha. Volgende week beter!

Ik hoorde dat jullie nu de zomer in huis hebben! Hier begint het langzamerhand herfstweer te worden, maar ag dat mag ook wel na 3 weken lang zo 25 graden elke dag (:. Laat de sneeuw maar komen! haha

Liefs, Marloes

Reacties

Reacties

Paul

Dat is dan een kleine tegenvaller,die eerste heimwee gevoelens. Maar dat komt ook vast omdat het deze laatste paar dagen allemaal nèt een beetje tegen zat.
Je hebt vast wel gelijk wat die puppies betreft, maarja, jij kan je moeilijk mengen in de beslissingen van je 'ouders'.
Zondagavonden kunnen we weer even bijpraten via Skype; helaas is een uur in de week wel aan de korte kant, maar beter 'iets' dan 'niets'. ;-)

michelle wiltjer

wat rot dat je last van heimwee had! en die shinsplints(?) zijn ook niet echt fijn.. haha je moet gaan worstelen:p zullen we een x skypen in het weekend ofzo? doordeweeks zit jij op school enz.
xxxx michelle !

Rian

Hoi Marloes,
Lees net je weblog. Balen van je heinwee. Veel sterkte!!! Wij genieten inderdaad van zomerse temp. Heerlijk!!Hoop dat je een hele leuke week tegemoet gaat en je scheenbenen snel herstellen.
Een lieve groet via de maan. Dat deed ik altijd toen mijn broer in het buitenland woonde. Rian.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active