Marloes in the USA

What's your name? Marlos?

Hee!

Yep, dat is wat ik hier word genoemd. Marlos. Sommige proberen het goed te zeggen, en het lukt ze ook wel, maar de meeste noemen me gewoon Marlos. Ik reageer erop, dus het is goed haha.

Over 2 dagen zit ik alweer een maand is de states. Ongelovenlijk. Al weer twee weken geleden dat ik mijn vorige blog schreef, maar ik ben een halve week wezen kamperen dus ik kon niks schrijven. Ik moet echt een dagboek gaan bijhouden aangezien ik de helft vergeet wat ik meemaakt. (maar iedereen die mij kent weet dat mijn discipline om te huilen is en een dagboek dus niks voor mij is; too bad haha)

Ik ben net een dag terug van kamperen. We gingen 4 dagen kamperen in alder statue park met de zus van kristy, haar kinderen en man, een ander echtpaar met hun dochter van 13 en met mijn CR (debbie, zij is zeg maar mijn 'baas', zij controleert of ik geen rare dingen doe, en ik moet naar haar toe als ik zelf problemen heb) en haar man, 2 zonen (17 en 5) en dochter van 10.

De kampeerplek was midden in het bos, op een helling. Helaas konden we de truck niet naast de kampeerplek parkeren dus we moesten alle spullen (wat echt heel veel was, het leek wel of we voor 4 weken gingen kamperen ipv 4 dagen) de helling op tillen. In ieder geval, het kamperen was leuk. Beetje jammer dat ik op de grond moest slapen (hoezo luchtbed?). Dus ik heb 3 dekens over elkaar gelegd en daar op gelegen. En, niet geheel onbelangrijk, heb ik mijn allereerste vis gevangen. Ik weigerde om om 5 uur sochtends op te staan om te gaan vissen, dus gingen Troy en ik savonds vissen. Ikzelf was na 5 minuten al verveeld maar ag. Ik haalde mijn hengel op om te kijken of mijn wormpje er nog aan zat, en toen bleek dat ik een vis had gevangen. Natuurlijk een foto gemaakt, die ik z.s.m. op mn blog zal zetten.

Over mijn school is nog heel veel verwarring. Er zijn twee scholen, tenino high school en rochester high school. Tenino is 30 minuten verder en rochester is zo 5 minuten rijden. Rochester doet echter moeilijk over of ze een exchange student willen nemen. Ze moeten me dus nog steeds accepteren en hun school begint woensdag al. Ik kan echter wel zonder problemen naar Tenino, alleen die is dus verder weg (en kleiner, 300 leerlingen, rochester heeft zo 600). Morgen is de eerste schooldag in Tenino en ik heb daar voor 8 uur een afspraak om me te registeren en vakken te kiezen enzo. En dan heb ik als het goed is mijn eerst schooldag, maar zelfs dat is niet helemaal duidelijk omdat ze me misschien na die afspraak gewoon naar huis laten gaan. Vrijdag ga ik niet naar school aangezien we weer gaan kamperen. Vrijdag, zaterdag en zondag, weer met mijn CR en haar kinderen.

Dus deze week volgt er nog een blogje over mijn eerste schooldag! Ik moet zeggen dat ik nog nooit zo graag naar school heb gewild haha. Het engels praten gaat me trouwens steeds beter af. Soms struikel ik over woorden aangezien ik te snel wil praten, wat in engels natuurlijk al helemaal niet lukt. Maar het gaat al stukker beter dan 4 weken geleden (:

In Nederland start het nieuwe schooljaar ook weer dus iedereen; Succes!

Liefs, Marloes

Reacties

Reacties

Jules

Wauw, klinkt super allemaal. Gefeliciteerd, nu heb je evenveel vissen gevangen in je leven als ik :D.
Hopelijk kun je woensdag gewoon naar school in Rochester. Kom ik aan. Nog een jaar Almere College, whoehoe.
Pas op jezelf daar Marloes! En de volgende blog verwacht ik in vloeiend engels.

Jules

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active