Marloes in the USA

Gastgezinloos

Ik heb eergisteren (12 april) slecht nieuws gekregen! Mijn gastgezin gaat namelijk niet meer door. Echt ontzettend balen!

Mijn (ex)hostdad kevin moest namelijk voor zijn werk, het leger, verhuizen naar Arizona. Jessica (ex-hostmom) en kevin hebben dus besloten dat het voor hun, en ook voor mij, niet echt handig is als ik dan bij hun thuis woon en daarom nemen ze geen gaststudent meer in huis. Ik ben nu dus mijn gastgezin kwijt!

Ik werd 12 april opgebeld door travel active en in eerste instantie dacht ik dat ze iets moesten weten voor documenten ofzo. Maar in plaats daarvab kreeg ik de mededeling dat mijn gastgezin gecanceld was. Het schijnt wel dat ayusa en de 'manager'die over de regio Northwest gaat, druk bezig zijn met een nieuw gastgezin voor me te zoeken. Maarja, dat kan nog 2 weken duren maar ook nog 3 maanden.

Het is echt flink balen, vooral omdat ik vanaf december eigenlijk hun al als gastgezin had. Nu,achteraf, ben ik wel blij dat ik niet zo heel veel contact had met Kevin en Jessica want anders had ik helemaal een 'band' opgebouwd, en om dan te horen dat het niet doorgaat zou helemaal klote zijn geweest. Nu weet ik dus ook niet meer wanneer ik nou vertrek. Ik zou eerst 17 augustus gaan vertrekken maar dat kan nu ook heel anders worden. Erg vervelend omdat ik juist net alles rond 17 augustus had gepland.

Nouja, dus nu is het weer wachten op een telefoontje van Travel active dat ik een gastgezin heb gevonden! 2 mei ga ik met andere meiden en jongens die ook naar amerika gaan naar walibi world dus daar kijk ik erg naar uit. 18 juni heb ik de informatiebijeenkomst waar je alle laaste dingen te horen krijgt en daarna moet ik nog even me visum aanvragen. En dan begint alle inpak-stress! haha ik mag helaas maar 23 kilo meenemen, (nouja de koffer weegt zelf al 5 kilo) dus 18 kilo voor ene heel jaar is echt heel weinig! (als je er vanuit gaat dat ik al 17 kilo mee had voor een weekje Rome :P )

Nou, hopelijk kan ik me volgende verhaal als titel 'Gastgezin gevonden!' meegeven (:

Liefs, Marloes

Reacties

Reacties

Heleen

Jeetje, Marloes, ontzettend vervelend voor je om dat nieuws te krijgen! Mijn dochter wacht al een hele tijd op plaatsing in een gastgezin (regio 5) en dat valt niet mee, want het gaat erg kriebelen (en ook zij wil heel graag weten wanneer ze dan zou vertrekken), maar het lijkt me nog vervelender om eerst blij gemaakt te worden met een leuk gezin en dan te horen dat het niet doorgaat! Het hoort er allemaal bij. Ik hoop dat je toch snel weer bericht krijgt over een nieuw gastgezin!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active