Marloes in the USA

Gastgezin gevonden!

Ik heb een gastgezin gevonden! Echt zooo snel! Meestal duurt het wel een maandje of 3 voordat je een gastgezin hebt, en bij mij gewoon, nou nog niet eens 2 weken?

De telefoon ging, en normaal gesproken neem ik die nooit op, maar vandaag dus wel. 'hallo met cindy van travel active' Omg! met als volgende mededeling dat ze een gastgezin voor me hebben gevonden! En vervolgens een stortlood aan informatie;

Ik kom bij Kevin en jessica (er staat niet hoe oud ze zijn maar ik schat zo 37 en 33(later bleek dat ze 28 en 48 zijn ;p) en hun twee zoontjes, johnathan en jesse. John is 5 en jesse is 3. Ze wonen in Rochester, wastington state. Ik ga naar de Tenino high school. Ze hebben 2 honden (bella, en abby) 1 kat (xaos) en een hamster (toothless ;p ) Kevin zit in het leger en jessica is gewoon een huismoeder, maar ze studeerd om kleuterjuffrouw te worden. 1 van hun favoriete bezigheden is...skydiven! Kevin is zelfs skydive instrecteur! Straks willen ze nog dat ik een keer ga skydiven....no way ;p. Haha

Volgens wikipedia telt Rochester zo 2,000 inwoners, dus echt een grote stad kun je het nou ook weer niet noemen ;p Tenino high school heeft ongeveer rond de 450 studenten (als ik internet mag geloven), en is home of the beavers haha. Meiden kunnen er volleybal, softbal, voetbal,basketbal en tennis doen,wat ik ontzettend leuk vind want ik wil echt graag softbal spelen;p Ehm, nouja volgens mij is het klimaat daar net zo als hier in nederland (of erger..) Rochester ligt een half uurtje van Olympia af, zeg maar de hoofdstad van Washington. Ohja mijn high school ligt zo 20 minuten van rochester af, dus ik ga ervan uit dat ik elke dag met de bus daarheen moet ;p

iig, ik ben echt supppppeerrrblij. Cindy vertelde me dat ik de eerste ben die een gastgezin gevonden heeft. Kan het nog steeds niet geloven dat het zoooo snel is gegaan. Had verwacht dat ik zo beetje in mei pas een gastgezin zou vinden. Ik heb bij alle informatie ook een mailtje van jessica gekregen, en ben van plan zo snel mogelijk een mailtje terug te sturen (met behulp van me lieftallige broer zodat ik niet dikke grammar failures ga maken ;p ) Ik heb al paar foto's van ze gezien, en de twee zoontjes zien er echt super schattig uit! Jessica en kevin zijn totaal niet dik, dus ik ga er niet vanuit dat ik als een dikke 10tonner terug kom ;p Jullie horen weer van me als ik meer weet!

Liefs, Marloes

Reacties

Reacties

Sanne

Wat ontzettend tof voor je! Ik check nog steeds regelmatig de hyves en ik krijg iedere keer een mailtje als één van jullie een nieuwe blog heeft geplaatst.
Echt heel leuk voor je!
Haha als ik dit zo hoor ben ik af en toe toch wel stiekem jaloers hoor dat ik zelf niet meer ga. :dp
xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active