Marloes in the USA

Interview bijeekomt + uitje

Hee!

Nou, de grote dag zit erop. Ik heb mijn interview en engelse test gehad dus ik heb alles gedaan wat ik moest doen en nu wordt me pakket naar amerika verzonden! Ik zal even beschrijven hoe het was (:

Er waren 10 andere meiden die ook naar amerika wouden, 5 moesten eerst het interview doen 5 eerst de test. Ik moest als eerst de test doen en was daar opzich wel blij mee! Je zat echt in zo kamer met zo deftig bureau waaraan je moest zitten ;p Je had 71 vragen, allemaal meerkeuze. Het eerste gedeelte was dat je 4 plaatjes kreeg en dan stond er bijv boven 'een man zit op de stoel' en dan een plaatje met een man op een stoel, 1 met een vrouw op een stoel, 1 plaatje met gewoon een stoel waar niemand op zat en 1 plaatje met een man op een bank.Nouja dan moest je dus plaatje 1 kiezen. Erg makkelijk dus!

Het 2e gedeelte was iets moelijker. je kreeg een tekst, bijv over sport of antartica en dan had je een lege plek in de tekst en dan moest je uit 4 woorden kiezen welke op die lege plek moest. Soms wel even nadenken maar ook niet al te moeilijk (: Je had 45 minuten voor die test maar ik was denk ik al na 20 minuten klaar! Daarna moest ik even wachten in de lobby van het hotel tot ik werd opgehaald voor mijn interview.

Het interview ging opzich wel goed, ik heb er teminste niet een al te slecht gevoel over. Voor het meisje dat mij interviewde was het ook de eerste keer dus dat was wel fijn. Ze vroeg gewoon iets en dan moest je daarop antwoorden in het engels. Als ik het even niet wist of iets fijner wou uitleggen ging ik gewoon over naar het nederlands maar dat was volgens mij niet al te erg :P Mijn interview duurde denk ik iets van 40 minuten? Heb het niet echt bijgehouden haha ;p Alle meiden waren om 1 uur klaar en toen was het wachten op de ouders die vederop een presentatie hadden. Ontzettend leuk om met andere meiden over amerika etc. te praten!

Daarna was het tijd voor het uitstapje! Met 4 andere meiden hadden we via hyves een uitstapje georganiseerd. namelijk na het interview eerste even shoppen dan om half5 bowlen en dan eten. Na het interview had iedereen wel honger dus gingen we even naar de hema om iets te eten. Nou voordat we het wisten was het al weer 3 uur! haha hadden we iets teveel geklets ;p Dus snel de stad in, en heb toen eindelijk schoenen gevonden yay (: Om half 5 gingen we naar de bowlingbaan en na een uurtje bleek dat ik een natuurtalent in bowlen ben haha ;p Ik had zowaar 3 strikes gemaakt ;p jeej. Toen gingen we steengrillen en dat was ook harstikke gezellig! Toen zat het er weer op om 7 uur en moesten we de trein pakken naar huis.

Ik was uiteindelijk om 10 uur thuis (meer omdat ik mijn trein net voor me neus zag wegrijden, -_-' ) en ik was ontzettend moe, maar het was een hele leuke dag!

Mijn pakket is dus nu (als alles goed is) helemaal klaar en ik hoop dat hij eind oktober naar amerika wordt verzonden. Dan duurt het nog zo 4 weken voordat ik hoor of ik ben geaccepteerd door de amerikaanse organisatie en vanaf dan kunnen gastgezinnen me bekijken/uitkiezen als gaststudent!

xxx, Marloes

Reacties

Reacties

Elbrich

Komt me allemaal erg bekend voor! Vet chill dat je soms even Nederlands kon praten. Als ik het niet wist moest ik het in het Engels uitleggen, af en toe best wel moeilijk. Ik heb mn prikken overleefd vandaag en gister! Hepatites en TBC.
Leuk trouwens dat jullie gingen bowlen etc. Ook leuke foto's op die hyve!

xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active