Marloes in the USA

Pakket opgestuurd

Hee!

Ik heb mijn pakket eindelijk vorige week opgestuurd naar travel active! Eigenlijk nog best wel snel, heb er zo 3 weken over gedaan? Sommige mensen doen er namelijk wel 2 maanden over! In ieder geval wou ik alles zo snel mogelijk doen en dat leidde soms tot behoorlijke stress situaties. (lees: omg waar is pagina 18 nou gebleven?) Ik had me pakket dan wel 3 keer gekopieerd maar dat leidde meer tot dikke chaos met al die papieren dan dat het echt een overzicht bood ;p

Ik moest natuurlijk ook de tbc-test doen. Ik moest daarvoor naar zwolle toe omdat daar een ggd zat. (Zwolle ligt kwartiertje met de trein/auto bij mijn stad vandaan dus was opzich niet zo probleem) Hup spuitje erin en dan verschijnt er zo bobbeltje op je huid. Ik natuurlijk eerst even in paniek omdat ik op diezelfde dag ook mijn hepatitis B prik zou krijgen en er doemde al allemaal gedachten in me hoofd rond van chemische reacties in me lichaam die 2 inentingen zouden veroorzaken ;p Maar die vrouw van de tbc ding zei dat zo tbc test niet in de bloedbaan komt maar gewoon onder de huid wordt gespoten, ofzo, dus ik kon met een gerust hart mn hepatitis B prikje ophalen bij de dokter (:

Ik blij dat ik dan eindelijk die tbc test had gedaan en langs de dokter was geweest, en dat ik ook eindelijk mijn inentingsboekje thuisgestuurd had gekregen (mocht je die niet meer hebben thuis en je bent van plan ook een jaar weg te gaan, dan moet je hem even aanvragen bij de endadministratie, ofzo , van je gemeente, duurt nl wel 2/3 weken tot je hem in huis hebt!) en dat ik dan mijn pakket kon opsturen, maar nee hoor, mijn leraar engels gooide mijn blijdschap overhoop. Hij was het papiertje kwijt geraakt die hij moest invullen. SIGH. en natuurlijk had ik weer nét niet dat ene papiertje 3 keer gekopieerd. Ik besloot maar om me pakket gewoon op te sturen naar TA (travel active) en dat papiertje van me leraar er later achteraan te sturen. Gelukkig stuurde TA me nog een keer die pagina en kon ik hem uiteindelijk een week later laten invullen door mn leraar.Die pagina heb ik afgelopen vrijdag op de post gedaan en dan heb ik nu uiteindelijk mn hele pakket opgestuurd naar TA.

Ze hebben hem veilig en wel ontvangen,gelukkig, (want ik verwachtte hoogstens dat mijn pakket natuurlijk weer kwijt zou raken raken bij TNT post) en volgende week,de 16e, heb ik dan eindelijk mijn interview en engelse test. Na dat interview zijn we van plan om met een paar meiden van de high school hyves te gaan shoppen en dan te gaan bowlen/steengrillen! Ik zie er echt naar uit en hopelijk wordt het ontzettend leuk ( : (en hopelijk vergeet ik niet opeens alle engelse woorden als ik mn interview heb.)

xxx, Marloes

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active