Marloes in the USA

Een jaar high school in Amerika

Hee!

Ik ben Marloes en ik ben van plan om in het schooljaar 2011-2012 een jaar high school te doen in amerika. Veel mensen vragen vaak waarom ik dat in godsnaam wil doen maar ik wil graag nieuwe ervaringen opdoen, een cultuur leren kennen, andere mensen ontmoeten en natuurlijk me engels verbeteren.

11 september kan ik me aanmelden voor het high school programma. Op hyves heb ik al een paar andere meiden ontmoet die ook graag een jaar high school willen doen, ontzettend gezellig! Met zn alle kijken we nu uit naar 11 september en we hebben zelfs een countdown op de hyves zodat we precies kunnen zien hoeveel dagen, uren, minuten en seconden het nog duurt tot 11 september. Op dit moment nog precies 16 dagen 8 uur 48 minuten en 44,43,42 seconde.

Als ik me aangemeld heb op 11 september ontvang ik een aanmeldingspakket waar ik, mijn ouders, mn school en huisarts dingen over mij moeten schrijven. Ik moet ook een engelse test doen en een interview in het engels afleggen. Als alles okee is wordt mn pakket opgestuurd naar een amerikaanse organisatie waar ze me moeten accepteren. Als ik geaccepteerd ben kom ik op een site terecht waar amerikaanse gastgezinnen mij kunnen bekijken en kunnen beslissen of ze mij voor een jaar in hun huis willen hebben. Hopelijk vind ik snel een gastgezin!

xxx,

Reacties

Reacties

Sanne

Ik zeg: jippie!

britt

dat is echt geweldig, mij lijkt het ook superleuk, maar dan na mijn middelbare school. ik weet namelijk nog niet wat ik later ga doen en neem dan een jaar time- out in amerika zodat ik kan nadenken over wat ik wil doen, in amerika zal ik namelijk nog een hoop verschillende dingen voorbij zien komen. het lijkt me echt helemaal geweldig, succ6 he?
groetjes, britt

ps. jammergenoeg zit ik in vwo2 dus dit gaat nog lang duren...

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active